Naam:
basmuysson.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mijn reis

Vanaf november 2015 zal ik eindelijk de reis gaan maken waar ik al lange tijd over heb gedroomd en nagedacht. Op 17 november vlieg ik naar Buenos Aires en zal ik eerst een maand door Argentinie gaan reizen, waarna ik terugkeer in Buenos Aires om mijn goede vriend Michiel op te wachten. We zullen hierna samen door Bolivia en Peru gaan trekken in ongeveer 1,5 maand. Om de reis af te sluiten vlieg ik vanuit Peru door naar Ecuador waar ik herenigd wordt met mijn ouders en Mascha om vervolgens nog Ecuador te zien en een trip naar de Galapagos Eilanden te maken! Via deze weg zal ik proberen de geinteresseerden op de hoogte te houden van alles wat ik meemaak in deze periode!

Bezochte landen

Ik heb 31 landen (13%) bezocht:

Argentinië, Australië, België, Belize, Bolivia, Chili, Duitsland, Ecuador, Frankrijk, Griekenland, Guatemala, Hongarije, IJsland, Italië, Luxemburg, Marokko, Mexico, Nederland, Oostenrijk, Peru, Portugal, Spanje, Tunesië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.